Mercedes Benz CPH

Serviceydelser til din lastbil.

Mercedes-Benz Serviceaftale.

En Mercedes-Benz Serviceaftale giver overblik over økonomien og ro i maven. Den dækker uforudsete reparationer og almindelig vedligeholdelse i forbindelse med regelmæssige serviceeftersyn. For at en Mercedes-Benz bevarer sin høje kvalitet og ikke mindst sin værdi, er det en forudsætning, den altid serviceres med originale reservedele og på et autoriseret værksted.

 

Med en serviceaftale er du sikker på begge.

 

Mercedes-Benz Charterway tilbyder to attraktive service- og vedligeholdelsesaftaler med hver sin dækningsgrad.

 

Charterway gør det nemmere for dig at tjene penge. Attraktive, faste omkostninger, som dækker vedligeholdelse og reperation. En lastbil, der altid er klar og mindre administration – blot for at nævne nogle af de mange fordele. Vælg den aftaletyper, som opfylder dine behov. Vælg mellem Service Select og Service Complete.

 

Selve aftalen laver vi individuelt til dig.

 

Ring til vores servicerådgivere i Greve på tlf. 4341 5252

Service 24H.

Når du køber en Mercedes-Benz, køber du ikke bare en lastbil. Du giver hånd på et partnerskab, der giver maksimal tryghed i hverdagen.

Med Mercedes-Benz Service24h i ryggen ved du nemlig, at vi står klar til at rykke ud, hvis uheldet skulle være ude. 365 dage om året, 7 dage om ugen, 24 timer i døgnet. Uanset om det handler om teknisk hjælp eller assistance i forbindelse med en ulykke. Et hurtigt opkald til vores service hotline sikrer dig akut udrykning i hele Europa, og bilen vil straks blive transporteret til vores nærmeste autoriserede Mercedes-Benz værksted, hvis altså vi ikke reparerer den på stedet.

 

Kontakt service hotline på tlf. +45 3378 5555

Mercedes-Benz Garanti.

Når man vælger en Mercedes-Benz, vælger man pålideligheden, trygheden og sikkerheden.
For at du kan føle dig fuldkommen tryg i dit køb, tilbyder vi en nybilsgaranti.  Den betyder, at du kan få udbedret eventuelle fejl og mangler hos en forhandler i Mercedes-Benz’ servicenetværk.

Betingelserne for nybilsgarantien er anført i købsaftalen.

Du kan også forlænge garantien.

Mercedes-Benz Servicecard.

Mercedes-Benz ServiceCard er et universelt instrument til betaling, planlægning og kontrol af vognparken. Med kortet i bilen er din chauffør sikker på at kunne løse enhver uforudset hændelse hurtigt, effektivt og trygt. Det giver adgang til en række serviceydelser som assistance i forbindelse med ulykke, betaling af reparationer og indkøb af originaldele, uden at chaufføren behøver bekymre sig om den økonomiske afregning på stedet, og det kan anvendes på alle serviceværksteder i Mercedes-Benz’ omfattende netværk i hele Europa.

Herudover kan systemet bag kortet anvendes til omkostningsstyring og –overblik, refundering af udlandsmoms og til at skabe grundlag for kvalificerede driftsøkonomiske beslutninger.

Kortet kan erhverves ved at udfylde en kortanmodning, som kan downloades her, (link)
og sende den til os med post på adressen (indsæt) eller via fax på nummer (indsæt).
På anmodningen kan du også vælge Full Service-ydelser som DieselService og VeafgiftsService.

Download kortanmodning

Mercedes-Benz TruckMobility.

Når uheldet rammer, er tid en nøglefaktor. Forsinkelser kan koste mange penge og skabe mange problemer, ikke mindst for den kunde, der venter på lasten.

 

Med Mercedes-Benz TruckMobility er du sikker på, at bilen kommer hurtigt videre.

 

Der er to pakker at vælge imellem. TruckMobility Basic-aftale dækker fx udgifter til arbejde på stedet, bugseringsomkostninger eller fremskaffelse af reservedele.

 

Med TruckMobility Premium-aftale indeholder ydermere serviceydelser som dækservice og logistikservice i forhold til omlæsning af lasten.

 

Begge gælder i 40 europæiske lande til Actros, Axor, Atego og Econic med en alder på op til 8 år og et max 1.000.000 kørte km.

Kontakt os og hør mere