Mercedes Benz CPH
Åbent i dag til kl. 17.30

Serviceydelser til din varebil.

 

Få fast pris på din service.

Undgå unødvendige spekulationer. Køb en serviceaftale, der følger din Mercedes-Benz varebil i årevis. Når du køber din nye Mercedes-Benz varebil og frem til bilen er 3 måneder gammel, får du mulighed for at tegne en serviceaftale. Vi kalder den Mercedes-Benz Charterway serviceaftale.

 

Der er mange grunde til, at få en serviceaftale fra CharterWay – attraktive, faste omkostninger som dækker vedligeholdelse og reparation, en van der altid er klar og mindre administration, blot for at nævne enkelte.

 

Vi tilbyder to serviceaftaler med hver sin dækningsgrad: Service SelectPlus og Service Complete. Vælg den aftaletype, som opfylder dine behov.

 

Bestil en serviceaftale – så vi giver dig mere information og en detaljeret løsning, der er skræddersyet til dine specifikke behov.

 

Selve aftalen laver vi individuelt til dig.

Ring til os på tlf. 70159159

 

Mercedes-Benz Garanti.

Når man vælger en Mercedes-Benz, vælger man pålideligheden, trygheden og sikkerheden.
For at du kan føle dig fuldkommen tryg i dit køb, tilbyder vi en nybilsgaranti.

Den betyder, at du kan få udbedret eventuelle fejl og mangler hos en forhandler i Mercedes-Benz’ servicenetværk.

Betingelserne for nybilsgarantien er anført i købsaftalen.

Du kan også forlænge garantien.

 

Ring til os på tlf. 70159159

 

Mercedes MobiloVan.

Med MobiloVan er du garanteret gratis skades- og starthjælp på stedet. I den periode, hvor varebilen ikke er funktionsdygtig, får du refunderet udgifter til taxakørsel og får stillet en erstatningsbil til rådighed.

 

Mobilitet er standard i din varebil. Via regelmæssige serviceeftersyn kan du med Mercedes-Benz MobiloVan sikre dig bekymringsfri kørsel i op til 30 år (gælder fra 1.10.2012 med første indregistrering efter 1.10. 2012).

 

Hvis det skulle ske, at du strander et sted, kan Mercedes-Benz takket være Europas tætteste servicenet sørge for, at du hurtigt kommer videre. Og du nyder desuden godt af mange andre servicetilbud, f.eks. bugseringsservice og erstatningsbil.

 

Kort fortalt: Mercedes-Benz MobiloVan holder dig mobil og din forretning i gang.

Kontakt MB24h tlf. 3378 5555

Læs mere om MobiloVan
 

Mercedes-Benz Service24H.

Hurtig og professionel hjælp.
Hvis du kommer ud for et teknisk uheld eller får problemer med at starte, kan du få hjælp fra Mercedes-Benz Service24h i hele Europa.

 

Vores service-hotline 3378 5555 modtager dit opkald og sørger for hurtig og professionel hjælp. 365 dage om året, 7 dage om ugen og 24 timer i døgnet er Service24h klar til at komme dig til hjælp.

 

Ofte er det muligt at reparere bilen på stedet. Og skulle det ske, at dette ikke er muligt, sørger vi for at transportere din bil hen til det nærmeste Mercedes-Benz CPH værksted og træffe forholdsregler, så du kan rejse videre.

 

Mercedes-Benz 24h tlf. 3378 5555

 

Vælg mellem 3 serviceaftaler.

Service BestBasic.
Med BestBasic serviceres din van 100 % autoriseret og certificeret.
Det vil sige i henhold til alle Mercedes-Benz’ grundige og gennemprøvede foreskrifter, og udelukkende med anvendelse af originalt tilbehør, reservedele, olier og væsker.

 

Service SelectPlus.
Service & reparation ekskl. sliddele.

Du får en aftale, som ud over at dække servicearbejde giver ekstra tryghed. Den omfatter også reparationsarbejder svarende til en udvidelse af nybilsgarantien i hele aftaleperioden.
Hvis du derimod ønsker alle omkostninger dækket (undtaget skader og dæk), skal du tegne en Service Complete aftale.

 

Service Complete.
Service og reparation inkl. sliddele.

Du får en aftale, som dækker alle nødvendige reparations- og vedligeholdelsesarbejder, dvs. servicearbejde i henhold til bilens serviceplan, reparationer samt sliddele (reservedele, der udskiftes regelmæssigt som følge af almindelig brug) og lovpligtige periodiske syn gennem hele aftaleperioden.

 

Mercedes-Benz Servicecard.

Mercedes-Benz ServiceCard er et universelt instrument til betaling, planlægning og kontrol af vognparken. Med kortet i bilen er din chauffør sikker på at kunne løse enhver uforudset hændelse hurtigt, effektivt og trygt. Det giver adgang til en række serviceydelser som assistance i forbindelse med ulykke, betaling af reparationer og indkøb af originaldele, uden at chaufføren behøver bekymre sig om den økonomiske afregning på stedet, og det kan anvendes på alle serviceværksteder i Mercedes-Benz’ omfattende netværk i hele Europa.

 

Herudover kan systemet bag kortet anvendes til omkostningsstyring og –overblik, refundering af udlandsmoms og til at skabe grundlag for kvalificerede driftsøkonomiske beslutninger.

 

Kortet kan erhverves ved at udfylde en kortanmodning, som kan downloades her på siden.
På anmodningen kan du også vælge Full Service-ydelser som DieselService og VejafgiftsService.

Anmodningen skal sendes til os med post, fax eller email på adressen herunder:

 

MercedesService Card GmbH & Co. KG
Mainparkstraße 2
63801 Kleinostheim
GERMANY
Tel. +49 6027 509-567
E-Mail info@mercedesservicecard.com
www.MercedesServiceCard.com

Ring til os på tlf. 70159159