Kontaktcenteret.

Mere end 50 års Mercedes-Benz erfaring.

Hos Mercedes-Benz CPH kan man aldrig tale for meget om Mercedes. Derfor har vi samlet over 50 års Mercedes-Benz erfaring i Kontaktcenteret, hvor vi yder service til vores kunder over telefonen, og lægger øre til vores fælles passion.

Ring på telefon 7011 2255 eller send en mail til mbcphbooking@daimler.com om din Mercedes-Benz personbil eller varebil, hvis du:
– ønsker at booke tid til din bil på et af vores 6 værksteder
– skal aflyse eller rykke din tid på værkstedet
– har et teknisk spørgsmål til din bil
– har spørgsmål til din digitale servicebog
– ønsker pris og tilbud på dæk eller komplet hjul til din bil
– ønsker at tegne en garantiforlængelse eller servicekontrakt
– er ny kunde hos Mercedes-Benz CPH og har generelle spørgsmål

Hvis du har et akut problem med din Mercedes, og den ikke kan køre, skal du ringe til vores nødstjeneste 24H på +45 3378 5555. Der er åbent døgnet rundt, 365 dage om året.

Kontaktcenteret har åbent:
Mandag til torsdag fra 7.30-15.30.
Fredag fra 7.30-15.00.

Der kan til tider forekomme ventetid. Og det beklager vi. Er det tilfældet, kan du vælge at blive ringet op.

Vi ser frem til at tale med dig og høre om din Mercedes-Benz.