Mercedes Benz CPH

Vi er klar til at hjælpe dig.

Hos Mercedes-Benz CPH har vores forretninger og værksteder i Hillerød, Hørsholm, Søborg, Greve og City holder fortsat åbent med tilpassede åbningstider.

 

Vi tilbyder de samme muligheder og services i vores salgsafdelinger og på vores værksteder, som du kender.

 

 

Vi tager situation omkring COVID-19 meget alvorligt og følger alle regeringens anbefalinger og retningslinjer.

 

Vi har generelt et højt hygiejneniveau. Imidlertid har vi i disse dage endnu mere fokus på områder, som bliver brugt meget.
Heriblandt dørhåndtag, touchskærme, rat og lignende.
Vores medarbejdere tager alle forholdsregler.

Det betyder bl.a. at vi gør følgende for at minimere smitterisikoen:

  • Vi giver ikke længere hånd. Du vil blive mødt af et smil i stedet for det håndtryk som du er vant til hos os.
  • Diske, håndtag og andre overflader bliver sprittet/vasket af løbende.
  • Vi holder den anbefalede fysiske afstand.
  • Vi henstiller til at alle vores kunder bærer mundbind når de bevæger sig rundt i vores afdelinger.

 

Med det sagt, så er vi hos Mercedes-Benz CPH altid klar til at byde dig velkommen, hvad end det er fysisk eller digitalt.
Herunder finder du svar på nogle af de spørgsmål, du måtte have. (Denne side bliver løbende opdateret)

 

Har du yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på 70 159 159 eller mercedesbenzcph@daimler.com

Se butikker og åbningstider
 

Holder I stadig åbent?

Ja alle vores forretninger holder fortsat åbent.

 

Vores åbningstider er tilpasset situationen for både salgsafdelinger og værksteder.
Du kan se vores åbningstider i bunden af siden for hhv. personbiler, varebiler, lastbiler og værksteder.

 

Ønsker du ikke fysisk at møde op i showroom, er du velkommen til at kontakte os for rådgivning over telefonen, Skype og Facetime eller du kan benytte dig af vores “vi kommer til dig” tilbud i Storkøbenhavn.

 

Vi sidder klar på 70 159 159 eller mercedesbenzcph@daimler.com

Se butikker og åbningstider
 

Kan jeg stadig hente min nye bil?

Skal du hente din nye bil, kan du gøre det fuldstændig som planlagt. Dog har vi i denne tid valgt at lave gennemgang af bilen uden for bilen. Vi tilbyder i denne forbindelse en opfølgende gennemgang, såfremt du ønsker dette på et senere tidspunkt.

 

Såfremt du har spørgsmål eller ønsker, er du altid velkommen til at ringe til os på 70 159 159 eller mercedesbenzcph@daimler.com

 

Jeg har booket en prøvetur, er det stadig muligt?

Ja, det er absolut muligt og vi glæder os til at tage imod dig.

 

Du kan få rådgivning og svar på alle spørgsmål til bilen og dens funktioner, men for at undgå tæt kontakt, tilbyder vi i øjeblikket ikke at vores salgskonsulenter tager med på din prøvetur. Dog vil vi gøre alt, for at du får den fulde oplevelse af bilen på trods af denne forholdsregel.

 

Efter hver prøvekørsel aftørres rat, dørsider og gear, således at bilen er klar til næste prøvekørsel.

 

Foretrækker du, at vi kommer til dig, tilbyder vi denne mulighed efter aftale i Storkøbenhavn.

Kontakt os gerne på 70 159 159 eller mercedesbenzcph@daimler.com

Book prøvtur her
 

Min bil er eller skal på værksted, hvad skal jeg gøre?

Du kan trygt og sikkert aflevere din bil hos os i forbindelse med service og reparation de kommende uger.

 

Vi har truffet følgende initiativer

  • Vores personale benytter handsker, når de er i kontakt med kundebiler
  • Vi vasker hænder ofte og benytter løbende håndsprit
  • Skal du på værksted med din bil, kan du benytte vores nøgleindleveringsboks, og dermed undgå personlig kontakt hvis du ønsker det efter aftale

 

Ønsker du at benytte de fleksible løsninger, såsom udlevering af bil og nøgler uden fysisk kontakt, bedes du give os besked herom, så vi kan aftale nærmere.

 

Vores kundecenter sidder klar til at hjælpe dig med de ønsker og spørgsmål, du måtte have på telefon 70 159 159 eller mercedesbenzcph@daimler.com